Malinko sem se zamyslel nad typy hráčů v našem klanu a s použitím větší míry nadsázky bych je mohl rozdělit do následujících skupin.

Ahoj,

dnes jen trocha teorie. Co si představíte pod pojmem rozdílový hráč? Napadá Vás něco? Já Vám malinko pomůžu. Vezmeme to trošku víc ze široka.

Je mnoho způsobů jak hrát. Zdarma, kupovat gemy za peníze, spěchat k th11, hrát jednou za týden či od rána do večera, chodit jen looty, jen cw, nebo obojí. Být členem klanu či hrát sám za sebe, hrát jako tupá ovce a mít útoky jako přes kopírák, zkoušet stále něco nového či nechat si poradit a jet to kombo, které zrovna funguje... Ale co je to

Sice to byla nejjednodušší cw co sme hráli a nebyli tam naše th10, ale i tak bych vám chtěl všem pogratulovat k první cw kterou sme kompletně vyčistili vše za 3 hvezdy a to v rekordním čase 3,5 hodiny

Základem úspěchu v CW je dát víc hvězd a procent než soupeř. K tomu jsou zapotřebí dvě důležité věci. A jsou to útok a obrana. Útok rozebírám pro každé TH zvlášť, obranu vezmu obecně.

Existují různé typy rozestavení vesnic, od war účtů (minimální def, postavená jen na 6 hvězd v útoku), přes nefungující vlastní tvorbu, zaměřené na jeden typ obrany (anti-air, anti-hog), kombinované (anti-hog s anti-valkyrie, anti-air anti bowler), různé anti 3 anti 2 star až po dokonalé, odolávající několika