Jak je to s těma flagama? Je to jednoduché. Systém při losu cw počítá váhu vesnice, poměr útok/obrana. A kontroluje, jestli s tim zkoušíte vyjebat, nebo hrajete fér.

V případě, že jdete na nové th z maxle vesnice, systém vás bere jako férového hráče. Bude-li takových ve war plný počet, to znamená 15 z patnácti, spočítá u každé vesnice kolik ji chybí do maxu podle flag systému, ale bez postihu. A protivníka to bude vybírat se stejným nedostatkem. V praxi to znamená, že Nedomaxovana vesnice bude mít ekvivalent Nedomaxovane vesnice se stejným počtem nedodelku, +- 20%. Takže už se nestane, že dvě čerstvé th11 narazí na dvě full th11.

Jenže pak přijde jedna, JEDNA JEDINÁ vesnice s flagem (tzn s něčím vynechaným z předchozího th) a všechno je jinak... Systém to vezme jako pokus o ojeb výběru protivníka a už neřeší, jestli je tam někdo čerstvý, ale prostě jen počet nedodelanych věci do max vesnice. A ouha, losne proti třem th11 klidně 5 maxlych, nebo třeba tři th12, protože prostě s tím někde dole nějaká th9 chtěla vyjebat a chybí ji golem na lv2 z th8. Budeme mít tři th11, z toho jednu čerstvou a proti nám bude pět maxlych a dole bude jedna inženýrská, která dorovnala počet chybějících věcí. Tohle je klíč k pochopení losu cw...

Je tam určitá odchylka, říká se a v praxi ukazuje cca 20%, takže v případě th11 bez flagu proti sobě postaví Hera 40/40/10 vs 42/42/12, ale už ne 40/40/10 proti 50/50/20. Pokud tam bude jedna jediná vesnice s flagem, tak už tohle neplatí a klidně losne nahoře th12 s 60/60/30, protože někde dole je th9 s 4/4... Proto se už nevyplatí někam spěchat kvůli spellu navíc, nebo plným pokladnám.

Dodělat všechno, ale opravdu VŠECHNO ze svého th na maximální možný level a až potom zvedat th je klíč k vyrovnaným losům cw a klidnému průběhu war proti zhruba stejně silným protivníkům. Záleží na každém z vás, jak se k hraní postaví a na Col, koho budou brát nebo vynechávat z war.